Site Loader

De Reigermarkt start om 5.00 uur en eindigt om 15.30 uur.

Vanaf 07.30 uur moeten de Voorstraat en de Julianastraat autovrij zijn.

Auto’s en aanhangwagens mogen niet op de Reigermarkt staan, alleen voor het in- en uitladen. Er is parkeergelegenheid aan de rand van het centrum (P1 en P2en P3) en op de parkeerplaats aan de Lijnbaan

De Reigermarkt wordt gehouden op de Julianastraat en op de Voorstraat. U zit zelf met uw rug tegen de parkeerstrook, die over de Voorstraat loopt, aan en uw spullen staan uitgestald met het gezicht naar de winkels. Er mag niet aan de kant van de winkels verkocht of uitgestald worden. De winkeliers aan de Voorstraat kunnen daar zelf hun goederen neerzetten.

Op de met een X gemarkeerde en de gekleurde plekken mogen geen deelnemers staan of goederen verkocht worden.

De Reigermarkt is verboden voor handelaren, alleen particulieren mogen op de Reigermarkt staan.

Donateurs van de Oranjevereniging mogen gratis op de Reigermarkt staan. Niet donateurs betalen € 7,50 of u kunt direct donateur worden van de Oranjevereniging Vianen voor minimaal € 5,00.

Iedereen dient de aanwijzingen van de vrijwilligers van de Reigermarkt op te volgen. Zij zijn herkenbaar aan een oranje bodywarmer. Zij kunnen u bv. om dit reglement vragen als bewijs dat u betaald hebt.

De middenparkeerstrook van de Voorstraat en de rijbaan van de Julianastraat moeten vrij blijven voor de hulpdiensten.

De deelnemers dienen na afloop hun plek leeg en netjes achter te laten. Of u neemt uw spullen mee naar huis of nog (her)bruikbare spullen kunnen worden ingeleverd bij de kringloop auto’s. Deze zullen rond 15.00 uur aanwezig zijn op de Voorstraat.

Post Author: oranje