Aanmelden donateur

Created with Sketch.

Jouw donatie brengt leven in de brouwerij in Vianen

Wil je elk jaar genieten van Koningsdag, de Nationale Sleepbootdagen en de verlichte Kersttrucks in Vianen? De Oranjevereniging Vianen kan deze gratis evenementen alleen blijven organiseren als inwoners en sponsoren ons financieel steunen. Dus steun ons met een bijdrage of als sponsor. Vast heel erg bedankt!

Met jouw jaarlijkse bijdrage zorg je voor behoud van onze evenementen

Hoe werkt het formulier:

Vul hiernaast alle velden in, daarna kunt je een keuze maken met welk bedrag je ons zou willen ondersteunen.

Je ontvangt na je betaling via IDEAL een betaalbewijs. Daarmee kun je gratis gebruikmaken van een verkoopplaats op de Reigermarkt tijdens Koningsdag. Toon het betaalbewijs – geprint of digitaal – bij de ingang.

Samen met jou en dankzij jou kunnen wij van koningsdag weer een geweldige dag maken. Tevens kunnen wij er met jouw bijdrage voor zorgen dat alle kinderspelen weer GRATIS zij

Donateursformulier 2023

Totaal: € –

Wanneer je op DONEER NU klikt, kom je in onze Mollie betaalomgeving. Daar betaal je direct via IDEAL.